Introducere în antrenamentul psihologic pentru performanță – adolescenți și părinți

Ești părintele unui adolescent care se pregătește pentru performanță? Profesor sau antrenor care lucrează cu adolescenți? Hai să facem treabă bună împreună!

CE FACEM MAI EXACT

Cursul PRACTIC Introducere în antrenamentul psihologic, alcătuit din două module interconectate:

➡️ Introducere în antrenamentul psihologic pentru ADOLESCENȚI
➡️ Introducere în antrenamentul psihologic pentru PĂRINȚI

Pe baza experienței acumulate în programele individuale și de grup, de pregătire psihologică, realizate în colaborare cu diferite cluburi sportive și alte tipuri de organizații, familii, părinți, adolescenți și copii, am creat și dezvolt în continuare Campioni cu viață bună® – program integrat de antrenament psihologic. Până la lansarea acestuia în sistem deschis, am sesizat necesitatea unei etape intermediare, pregătitoare, care constă tocmai în parcurgerea modulele introductive.

Antrenamentul psihologic este o metodologie de lucru la nivel individual și de grup, concepută pe măsura, specificul, necesitățile și obiectivele oamenilor și/sau echipelor, pusă în acțiune prin disponibilitatea și efortul acestora de utilizare eficace și eficientă a mecanismelor psihice și capacităților mentale, respectiv de gestionare a proceselor de grup și a stărilor emergente, în vederea evoluției continue, a creșterii performanței și a vieții bune împreună.

PENTRU CINE

➡️ Adolescenți cu vârsta peste 12 ani care se pregătesc consecvent pentru performanță în unul sau mai multe domenii de activitate (sportiv, artistic, tehnic, școlar etc.). Au prioritate elevii din clasele a VII-a și a VIII-a, respectiv a XI-a și a XII-a.
➡️ Părinții acestora.

Te regăsești în una din aceste categorii? Ai posibilitatea să afli informații actuale și foarte utile, și să simți pe pielea ta ce înseamnă psihologia performanței și a vieții bune. Te asigur că este de foarte bine! 🌞


În calitate de antrenor sau profesor ești binevenit(ă) la cursurile pentru părinți și adolescenți. De asemenea, am creat în mod special cursurile:

➡️ Introducere în antrenamentul psihologic pentru CADRE DIDACTICE
➡️ Introducere în antrenamentul psihologic pentru ANTRENORI

Dacă vrei să organizezi cursul pentru adolescenți și părinți sau să participi la cel pentru antrenori/ profesori


PROBLEMELE PE CARE LE ADRESĂM

Probleme cu care se confruntă adolescenții

  • Încredere scăzută în forțele proprii.
  • Imagine de sine negativă, aflată în legătură în special cu vina și rușinea.
  • Motivație fluctuantă, difuză.
  • Anxietate – griji legate de chestiuni ipotetice sau reale exterioare lor (exemple: ce ar crede ceilalți despre ei dacă ar pierde – părinți, antrenori, colegi de echipă/ antrenament, prieteni etc.; faptul că s-ar putea face de râs).
  • Diferite tipuri de frici. Un exemplu simplu este frica de durere ce ar putea fi cauzată de lovituri, accidentări etc. – în special în sporturile în care are loc confruntarea cu un adversar direct (ex: arte marțiale, box, lupte, scrimă), dar și în sporturi de echipă (ex.: fotbal, handbal, baschet, rugby, polo, hochei).
  • Scenarii negative însoțite de emoții pe măsură generate de experiențe anterioare negative, insuficient procesate și clarificate sau de propria imaginație utilizată în mod nepotrivit.
  • Furie necontrolată când pierd sau când nu reușesc să execute anumite mișcări, lovituri, scheme de joc; când nu reușesc să rezolve anumite probleme etc.
  • Au așteptări nerealiste cu privire la propria dezvoltare. Se așteaptă să „le iasă” toate foarte repede.
  • Tendința de a renunța pe moment sau chiar la întreaga activitate pe fondul frustrării generate de nereușite.
  • Perfecționismul – centrarea doar pe ceea ce nu merge, pe greșeli, de care fug în loc să le accepte și să învețe din ele.
  • Preferința pentru unele părți ale activității pe care o desfășoară, în condițiile în care pentru creșterea performanței sunt necesare toate. Astfel, obțin rezultate bune la părțile plăcute și mai puțin bune sau chiar slabe la cele care le plac mai puțin. Acest fapt conduce la o performanță generală diminuată față de cea care ar putea fi obținută. Exemple: un luptător de ju-jitsu care preferă doar una din secvențele luptei ajunge să piardă lupta; un adolescent care se pregătește pentru evaluarea națională sau pentru bacalaureat căruia îi plac doar anumite tipuri de probleme obține un punctaj scăzut.
  • Contează prea mult rezultatele (diplome, cupe, medalii) în detrimentul activității în sine și a pregătirii pentru performanță (se centrează prea mult pe rezultat în loc să își mențină atenția la procesul de dezvoltare, la progres).
  • Consideră că unele decizii ale antrenorilor/ profesorilor/ părinților sunt incorecte și nu solicită clarificări sau situația rămâne nelămurită pentru că nu există suficientă deschidere pentru comunicare din partea celorlalți.
  • Conflicte interioare ca urmare a faptului că primesc mesaje contradictorii din partea părinților și/sau a antrenorilor. Cazuri întâlnite: 1. Același părinte exprimă păreri diferite în momente diferite cu privire la același subiect, fără a se asigura că s-a făcut înțeles de către copil. 2. Părinții au perspective diferite, nu reușesc să se pună de acord și fiecare transmite copilului ceea ce vrea el să se întâmple. Părinții și antrenorii au perspective diferite, fiecare parte comunicând-o copilului pe a sa, fără a le reconcilia.
  • Nu le este suficient de clar ce, cum, când, unde, cu cine au de făcut.
  • Și multe altele…

Probleme cu care se confruntă părinții

  • Dificultăți în comunicarea și relaționarea cu adolescenții.
  • Conflictele cu adolescenții.
  • Perspectivele diferite asupra felului în care ar trebui făcute lucrurile. Exemple: stabilirea priorităților, programul zilnic, ordinea de efectuare a anumitor activități (ora de trezire și de somn, școală, teme, meditații, antrenamente, jocuri pe calculator, program de masă etc.).
  • Nemulțumirile legate de responsabilitatea scăzută a adolescenților raportat la așteptările lor, în calitate de părinți.
  • Grijile cu privire la reușita adolescenților la școală, concursuri, competiții etc.
  • Semne de întrebare legate de capacitatea adolescenților de a avea rezultate bune la examenele școlare în condițiile în care desfășoară și o (altă) activitate orientată către performanță.
  • Îngrijorare sau nemulțumire când adolescenții își exprimă emoțiile prin plâns.
  • Le dau indicații, le explică, îi încurajează, îi consolează, dar rezultatele sunt tot slabe.
  • Se află uneori în situația în care pur și simplu nu mai știu ce să facă.
  • Stresul negativ și oboseala generate de multiple probleme cu care se confruntă, programul încărcat, presiunea timpului.

BENEFICII

Pentru adolescenți

  • Se deschid mai mult către autocunoaștere.
  • Încep să aibă mai multă încredere în forțele proprii.
  • Încep să dezvolte o imagine de sine mai pozitivă.
  • Înțeleg cum funcționează motivația și descoperă factori motivaționali intrinseci (interiori), mai stabili și mai utili pe termen lung decât cei extrinseci (exteriori).
  • Se raportează mai corect la greșeli: le acceptă și învață din ele.
  • Le crește toleranța la frustrare.
  • Gestionează mai eficient emoțiile neplăcute și gândurile negative.
  • Învață să își regleze nivelul de activare.
  • Își educă atenția și o folosesc tot mai eficient în pregătirea pentru performanță.
  • Își dezvoltă capacitatea de a își gestiona așteptările în mod realist (bun management al așteptărilor).
  • Învață să stabilească obiective SMARTER, să își monitorizeze și să își evalueze progresul.
  • Pun mai mult accent pe procesul de pregătire și pe progres, înțelegând că rezultatele sunt o consecință a acțiunilor concrete.
  • Își dezvoltă abilitățile de comunicare constructivă cu propria persoană (comunicare interioară, en. self-talk), cu colegii, cu părinții, cu antrenorii/ profesorii.
  • Se orientează mai mult către îmbunătățirea relațiilor cu părinții și cu antrenorii/ profesorii.
  • Învață să aplice corect formula performanței – pun accent pe efortul voluntar susținut și pe reducerea interferențelor.
  • Înțeleg care sunt mecanismele psihologice implicate în obținerea performanței și învață cum să le gestioneze și să le dezvolte.
  • Deprind tehnici de antrenament psihologic pe care le pot utiliza ori de câte ori este necesar (relaxare mentală, ancorare în stare resursă, imagerie mentală, gestionarea gândurilor și a emoțiilor, autoreglare, utilizarea atenției, comunicare constructivă etc.).
  • Învață să facă analize strategice situaționale (SWOT).
  • Își explorează potențialul, talentele, aptitudinile.
  • Încep să își proiecteze traiectorii posibile în viață, pe baza descoperirii calităților personale unice.

Pentru părinți

  • Conștientizează și înțeleg care sunt componentele rolului de părinte în relația cu adolescentul/ copilul și care sunt nevoile acestuia raportat la etapa de vârstă în care se află.
  • Înțeleg care este formula performanței și învață să îi sprijine mai eficient pe adolescenți/ copii să reducă interferențele și să depună efortul necesar pentru dezvoltarea performanței în activitatea specifică.
  • Învață să îi îndrume mai adecvat pe adolescenți în scopul vieții bune și al evoluției personale.
  • Acționează mai eficace și eficient pentru îmbunătățirea relațiilor cu adolescenții/ copiii.
  • Comunică mai constructiv pentru a îi sprijini în mod adecvat în procesul de pregătire pentru performanță, în timpul și după competiții, concursuri, examene, spectacole etc.
  • Lucrează cu ei înșiși dobândind mai mult echilibru interior, ca premisă a susținerii potrivite a adolescenților/ copiilor.

DESPRE MINE

De peste 8 ani antrenez psihologic adolescenți și copii care se pregătesc consecvent pentru performanță și viață bună. În programele de pregătire psihologică implic părinții și, ori de câte ori este posibil, antrenorii/ profesorii.

Când lucrăm în echipă acționăm mai eficient asupra factorilor care influențează performanța, sănătatea și starea de bine a adolescenților și copiilor. Generăm împreună soluțiile inovative necesare pentru performanța și evoluția la nivel individual și colectiv.

Sunt psiholog și psihoterapeut specialist, membru al Colegiului Psihologilor din România. De asemenea, am o serie de formări și specializări în training, coaching, nutriție, fitness, managementul resurselor umane ș.a.

Specializările multidisciplinare mă ajută să privesc omul pe de-a-ntregul, integrat în grupul, organizația și societatea din care face parte. De fiecare dată mă străduiesc să înțeleg problemele cu care se confruntă adolescenții/ copiii și părinții, precum și necesitățile și oportunitățile de evoluție ale acestora, dintr-o perspectivă amplă și detaliată.

PENTRU CE

➡️ Pentru a sprijini noile generații de copii și adolescenți să înțeleagă din vreme cum să își dezvolte și să își utilizeze capacitățile psihice, pentru a își aduce în lume calitățile personale, în beneficiul lor și al semenilor, în timp ce trăiesc o viață bună împreună.
➡️ Pentru a impulsiona părinții, profesorii și antrenorii să își actualizeze softul mental, în vederea creării celor mai potrivite contexte de evoluție pentru copii și adolescenți.

DE CE

De ani buni lucrez cu adolescenți și copii care se pregătesc pentru performanță. Părinții acestora participă și ei. De asemenea, în anumite proiecte sunt implicați antrenorii/ profesorii. Programele de antrenament psihologic și psihoterapie în care lucrăm în echipă au o rată mai mare de succes.

Am ajuns la concluzia că ceea ce am făcut până în prezent nu este suficient. Este necesar să pun mai mult în aplicare ideile cu care am pornit pe calea de liber profesionist: „Psihologia este acolo unde sunt oamenii” și „Scot psihoterapia din cabinet”.

Am în vedere în principal următoarele considerente:

Impactul este prea mic. Intervențiile personalizate sunt benefice pentru cei cu care colaborez, desigur. Dar, dintr-o perspectivă mai amplă, în etapa actuală de dezvoltare a domeniului psihologiei performanței în România, este insuficient lucrul doar la nivel individual, cu cei care fac ei înșiși pasul către psihologii specializați. Nu are forța să genereze o schimbare semnificativă în ceea ce privește conștientizarea beneficiilor antrenamentului psihologic de către părinți, profesori, antrenori, adolescenți și copii.

Reticența în fazele inițiale ale colaborării, a unora dintre oamenii cu care am lucrat. Îmbucurător este faptul că pe măsură ce au înțeles despre ce este vorba, deschiderea și implicarea au crescut, conducând la atingerea obiectivelor stabilite.

Reținerea, evitarea și refuzul multora dintre cei care se află în postura de a deschide calea către pregătirea psihologică a copiilor și adolescenților din organizațiile/ cluburile/ secțiile pe care le conduc. Mai puțin îmbucurător este faptul că majoritatea și-au menținut atitudinea și poziția inițială.

Este necesar să tratăm cauzele reticenței și reținerii față de antrenamentul psihologic:

Cunoașterea insuficientă a domeniului. Mai direct spus, mulți oameni nu știu ce este pregătirea psihologică pentru performanță. Și nu este cazul să învinuim pe cineva pentru asta. Pornind de la o minimă deschidere și curiozitate lucrurile pot fi schimbate.

Confuziile care există, încă, între profesiile de psiholog, psihoterapeut și psihiatru, dar și altele mai nou apărute, pe care nu le menționez aici, pentru a nu complica și mai mult lucrurile.

Preconcepția că doar cei care sunt ”nebuni” merg la psiholog/ psihoterapeut.

Teama de părerea celorlalți.

(Dacă mai cunoști și altele, te rog să mi le semnalezi.)

Sunt destul de mulți părinți care nu știu despre ce este vorba în antrenamentul psihologic și psihologia performanței, și cum pot fi aplicate în domeniul în care se antrenează copiii lor.

Sunt profesori și antrenori cărora le prinde bine actualizarea/ completarea informațiilor în vederea schimbării perspectivei și a atitudinii față de antrenamentul psihologic.

Iar mulți copii și adolescenți – care ar avea cel mai mult de câștigat din pregătirea psihologică – iau contact cu psihologia abia când ajung la liceu, conform programei școlare.

Cei care au de suferit cel mai mult ca urmare a celor expuse mai sus sunt copiii și adolescenții. Fie se luptă cu probleme pe care le-ar putea depăși mult mai ușor prin antrenament psihologic (în unele cazuri inclusiv prin psihoterapie), fie nu își pot utiliza și dezvolta suficient talentul din cauza interferențelor pe care nu știu să le gestioneze (cum sunt avalanșa de gânduri negative, emoțiile destabilizante – ca să le numim pe unele din cele mai cunoscute și mai ușor de identificat de către aceștia). Dar sunt muuult mai multe aspecte pe care le luăm în calcul în pregătirea psihologică pentru performanță și viață bună împreună.

Nu doar copii și adolescenții suferă, ci și părinții. Mulți sunt chinuiți de neputința în a-și ajuta copiii. Vestea bună este că împreună putem. Cu răbdare și consecvență. Dar este necesar să începem de undeva.

De asemenea, am întâlnit antrenori care se necăjesc când sportivilor nu le ies temele de lucru de la antrenamente sau pierd [aparent] inexplicabil la concursuri și competiții. Cei care au avut deja o colaborare bună cu un psiholog specializat în psihologia performanței au observat în timp beneficiile. Pentru sportivi și pentru ei.

IMPORTANT

Deși în cazul lor necesitatea este cea mai mare, nu doar copiii și adolescenții care se pregătesc intensiv, consecvent pentru performanță într-un anumit domeniu de activitate au nevoie de antrenament psihologic. Și celorlalți copii și adolescenți le este de folos, pentru că în viață se întâlnesc cu situații în care într-un fel sau altul este necesar să performeze: de la ”banalele” teste școlare la examenul național, bacalaureat, admitere, licență etc. Și în tot acest timp vreți o dezvoltare armonioasă și să aveți viață bună împreună, nu?

CONȚINUTUL MODULELOR INTRODUCTIVE

➡️ Fiecare sesiune de lucru cuprinde trei tipuri de activități care se întrepătrund pe parcursul desfășurării acesteia:

  1. Cunoașterea reciprocă, identificarea percepțiilor și a nevoilor participanților în raport cu antrenamentul psihologic.
  2. Prezentarea unui set de informații cheie cu privire la psihologia performanței și a vieții bune. Creionarea procesului de antrenament psihologic, din perspectiva principalelor variante de lucru. Prezentarea bunelor practici fundamentate științific, în măsură să contribuie la evoluția pozitivă a copiilor și adolescenților din perspectiva pregătirii psihologice generale și a celei specifice activității orientate către performanță pe care o desfășoară.
  3. Activități practice, aplicative și răspunsuri la întrebările primite din partea participanților.

Introducere în antrenamentul psihologic pentru ADOLESCENȚI

Experiențe

Experiențe

  • Stabilirea unui obiectiv SMARTER legat de activitatea orientată către performanță desfășurată
  • Managementul stresului
  • Gestionarea emoțiilor
  • Tehnica de relaxare musculară și mentală progresivă
  • Tehnica de punere rapidă în stare mai bună în momentele importante (ancorare în stare resursă)
  • Reglarea activării
  • Exersarea dialogului interior constructiv (self-talk)
  • Antrenarea concentrării (în context individual și de grup)
  • Tehnici de vizualizare (imagerie mentală)
  • Tehnici motivaționale
  • Explorarea potențialului, talentelor, aptitudinilor
  • Matricea SWOT – dezvoltarea de strategii de acțiune pe baza analizei interconectării și inter-influențării celor patru categorii de factori (puncte tari, slăbiciuni, oportunități, amenințări)
Constientizare

Conștientizare

  • Importanța stabilirii obiectivelor SMARTER și a urmăririi progresului
  • Pe ce se bazează succesul în pregătirea pentru performanță
  • Ce este de fapt performanța
  • Formula performanței
  • Elementele pregătirii pentru performanță în sport și în alte domenii de activitate
  • Abilitățile psihologice de bază (relaxare fizică și mentală, dialog interior constructiv, reglarea activării, vizualizare, concentrare) și tehnicile asociate
  • Punctele forte și punctele slabe, respectiv oportunitățile și amenințările, în raport cu o anumite situații și contexte
  • Modalități de gestionare a timpului și a energiei pentru școală, respectiv antrenamente și competiții
  • Importanța calității relațiilor sportiv – antrenor și adolescent – părinți
  • Nivelurile învățării și schimbării
  • Oportunitățile de schimbare pentru creșterea performanței, în timp ce mențin sănătatea și au stare de bine
Optimizare

Optimizare

  • Obiective de îmbunătățire și dezvoltare legate de activitatea orientată către performanță
  • Obiective de sănătate și stare de bine
  • Obiective legate de relația cu antrenorul/ antrenorii
  • Obiective legate de relațiile cu părinții (cu fiecare părinte în parte și cu amândoi)
  • Obiective de gestionare a timpului și a energiei pentru școală, respectiv antrenamente și competiții

Introducere în antrenamentul psihologic pentru PĂRINȚI

Experiențe

Experiențe

  • Analiza obiectivelor SMARTER legate de activitățile orientate către performanță ale adolescenților
  • Analiza modului de manifestare a componentelor rolului de părinte și a stilului parental
  • Analiza relațiilor care influențează pregătirea pentru performanță și viața adolescentului
  • Tehnica negocierii spațiilor de decizie
  • Experimentarea unora din tehnicile antrenament psihologic realizate împreună cu adolescenții
    • Managementul stresului
    • Gestionarea emoțiilor
    • Relaxare musculară și mentală progresivă
    • Dialogul interior constructiv (self-talk)
    • Antrenarea concentrării (în context individual și de grup)
    • Vizualizare (imagerie mentală)
Constientizare

Conștientizare

  • Importanța obiectivelor comune adolescent – părinți – antrenor(i)/ profesori în pregătirea pentru performanță
  • Relațiile multiple care influențează pregătirea pentru performanță și viața adolescentului
  • Modul de funcționare și nevoile specifice ale adolescentului/ copilului, în funcție de vârstă
  • Componentele rolului de părinte și modul de manifestare a acestora
  • Influența stilului parental asupra pregătirii pentru performanță și a calității vieții adolescentului/ copilului
  • Dificultățile relaționale și caracteristicile relațiilor sănătoase dintre părinți și adolescenți/ copii
  • Etapele procesului de „adultizare” a adolescentului
  • Pe ce se bazează succesul în pregătirea pentru performanță
  • Ce este de fapt performanța
  • Formula performanței
  • Elementele pregătirii pentru performanță în sport și în alte domenii de activitate
  • Abilitățile psihologice de bază (relaxare fizică și mentală, dialog interior constructiv, reglarea activării, vizualizare, concentrare) și tehnicile asociate
  • Modalități de gestionare a timpului și a energiei pentru a susține adolescenții/ copiii
  • Nivelurile învățării și schimbării
  • Tipuri de abordări în antrenamentul psihologic pentru performanță/ psihoterapie
Optimizare

Optimizare

  • Obiective legate de susținerea adolescentului/ copilului în activitatea orientată către performanță din următoarele perspective:
    • Punerea în acțiune a componentelor rolului de părinte
    • Stilul parental
    • Gestionarea relațiilor cu adolescentul (fiecare părinte în parte și amândoi)
    • Altele…
  • Obiective de sănătate și stare de bine – adolescent și părinți

DE UNDE ÎNCEPEM

➡️ Primul pas este o conversație telefonică. Lămurim toate aspectele necesare și explorăm posibilitățile de colaborare, ținând cont de:

  • specificul vârstei și al activităților desfășurare de adolescenți/ copii
  • necesitățile de antrenament psihologic
  • obiectivele de pregătire pentru performanță
  • disponibilitatea existentă din partea părinților și a instituției de învățământ/ clubului
  • celelalte aspecte relevante.

ASPECTE ORGANIZATORICE

Locul de desfășurare

➡️ În spațiile fizice puse la dispoziție de organizații, agreate de furnizor, în cazul în care cursurile sunt livrate în instituții de învățământ (de stat și private), cluburi sportive, școli de artă etc.
➡️ În spațiile fizice comunicate de organizatorul cursurilor, în cazul cursurilor deschise.
➡️ Online (în mod excepțional, pentru grupele de participanți cu care nu poate fi organizat cursul în formatul cu prezență fizică).

Datele de desfășurare

➡️ Cursurile realizate în cadrul organizațiilor (școli, licee, cluburi, școli de artă etc.) vor fi planificate de comun acord, împreună cu reprezentanții acestora sau ai părinților, după caz.
➡️ Cursurile organizate în sistem deschis vor avea loc la datele și în intervalele orare comunicate pe site, pe alte canale de promovare sau direct clienților care au rezervat locurile la curs.

Durata modulelor

➡️ 4 ore, în intervalul orar 09:00 – 13:00 (două pauze de câte 10 minute incluse) – Introducere în antrenamentul psihologic pentru ADOLESCENȚI
➡️ 3 ore, în intervalul orar 14:00 – 17:00 (o pauză de 10 minute inclusă) – Introducere în antrenamentul psihologic pentru PĂRINȚI

Numărul de participanți

Numărul minim de participanți/ grupă de lucru

➡️ 6 participanți pentru grupele de ADOLESCENȚI
➡️ 10 participanți pentru grupele de PĂRINȚI

Numărul maxim de participanți/ grupă de lucru

➡️ 18 participanți pentru grupele de ADOLESCENȚI
➡️ 36 de participanți pentru grupele de PĂRINȚI

Înscrierea, rezervarea și achiziționarea cursului

Înscrierea și rezervarea participării la cursurile de introducere în antrenamentul psihologic va fi efectuată pe baza informațiilor menționare în continuare, pe care le puneți la dispoziția prestatorului la adresa de e-mail antrenamentpsihologic @ gmail.com.


Prin transmiterea către prestator (Zaharia Răzvan-Gabriel – Cabinet Individual de Psihologie) a informațiilor solicitate de acesta declar că am luat la cunoștință de pe website-ul antrenamentpsihologic.ro de Termenii si Condițiile privind colectarea și procesarea datelor cu caracter personal, pe care i-am citit și înțeles și cu care sunt de acord și îi accept în mod expres și în integralitate, confirmând că informațiile cuprinse în acești Termeni și Condiții au fost exprimate într-o manieră transparentă, clară, concisă, inteligibilă, ușor accesibilă și într-un limbaj clar si simplu.


Înscrierea și rezervarea participării la cursurile realizate în organizații va fi efectuată de către reprezentanții organizației/ părinților după punerea la dispoziția prestatorului a informațiilor solicitate de către acesta în scopul formării grupelor de lucru, la adresa de e-mail antrenamentpsihologic @ gmail.com.

Înscrierea la cursurile organizate în sistem deschis se face prin transmiterea de către clienți a următoarelor informații la adresa de e-mail antrenamentpsihologic @ gmail.com:

  • Nume prenume adolescent/ adolescenți – conform CI/ certificat de naștere (în cazul în care sunt frați și ambii fac parte din categoriile de vârstă menționate)
  • Vârsta
  • Anul de studii (clasa)
  • Activitatea/ activitățile în care se pregătește/ pregătesc în mod consecvent pentru performanță
  • Frecvența antrenamentelor (numărul de antrenamente săptămânale)
  • Cele mai bune rezultate obținute
  • Nume prenume părinți – conform CI
  • Număr de telefon
  • Obiectivele participării la curs

Furnizorul va decide cu privire rezervarea locurilor la curs pe baza analizei informațiilor primite și va comunica decizia clienților.
Au prioritate adolescenții care sunt elevi în clasa a VII-a, a VIII-a, a XI-a sau a XII-a și care se pregătesc consecvent pentru performanță în cel puțin un domeniu de activitate (sportiv, artistic, tehnic, școlar etc.).
Adolescenții care fac parte din altă categorie de vârstă, care permite participarea la curs, vor putea fi înscriși, în limita numărului de locuri rămase libere după rezervarea locurilor pentru cei care sunt elevi în clasa a VII-a, a VIII-a, a XI-a sau a XII-a.

După primirea confirmării rezervării, clientul va pune la dispoziția furnizorului următoarele informații în vederea întocmirii facturii:

  • Numele și prenumele din CI
  • CNP
  • Adresa completă din CI

În cazul în care clientul dorește să plătească prin firmă sau PFA, adaugă:

  • CUI / CIF
  • Numărul de înregistrare în Registrul Comerțului
  • Adresa sediului social/ profesional
  • Contul bancar
  • Banca

Data și ora de desfășurare a următoarei ediții a cursului vor fi stabilite și comunicate clientului în funcție de formarea unor noi grupe de participanți (adolescenți și părinți).

În cazul în care la data programată inițial pentru desfășurarea evenimentului numărul de locuri rezervate este mai mic decât numărul minim de participanți, evenimentul va fi reprogramat, clientul fiind anunțat cu cel puțin 24 de ore înainte de data și ora de desfășurare planificate, la numărul de telefon sau la adresa de e-mail furnizate de client.

Achiziționarea cursului se face prin achitarea contravalorii acestuia de către client, după ce acesta a fost informat cu privire la data efectivă de desfășurare a cursului.

Plata va fi efectuată prin transfer bancar conform informațiilor din factură. După efectuarea plății clientul va transmite o copie OP către furnizor.

INVESTIȚIE (prețuri)

Variantele de preț disponibile pentru cursul Introducere în antrenamentul psihologic sunt următoarele:

  1. un adolescent ➡️ 400 lei
  2. un părinte sau ambii părinți ➡️ 300 lei
  3. un adolescent + ambii părinți ➡️ 550 lei în loc de 700 lei (~21% reducere)
  4. doi adolescenți + ambii părinți ➡️ 750 lei în loc de 1100 lei (~32% reducere)

CE URMEAZĂ DUPĂ MODULELE INTRODUCTIVE

Participanții la sesiunile introductive se pot înscrie la programul PRACTIC de antrenament psihologicCampioni cu viață bună®, când va fi lansat. Acesta are ca scop lucrul consistent și consecvent la dezvoltarea principalelor abilităților psihologice necesare în pregătirea pentru performanță și totodată în menținerea sănătății și a stării de bine a adolescenților.

Campioni cu viață bună® este un program de antrenament psihologic format din mai multe module special create pentru a ajuta adolescenții să îndeplinească obiectivele de progres stabilite.

🌟 În anul 2023 am realizat o serie de ateliere de antrenament psihologic împreună cu copiii, adolescenții, părinții și profesorii interesați de introducere în psihologia performanței și a vieții bune.

În acest articol poți afla mai mult despre cum am lucrat cu cca. 400 de elevi într-o săptămână și o zi, în cadrul Programului național ”Școala altfel”:

ACȚIONEAZĂ

Participarea la modulele introductive este o bună ocazie atât pentru adolescenți și părinți, cât și pentru antrenori și profesori să descopere utilitatea antrenamentului psihologic.

Părinții, antrenorii și profesorii află cum să trateze și să integreze elementele de natură psihologică în comunicarea și relaționarea cu adolescenții care se pregătesc consecvent pentru performanță. Iar adolescenții descoperă noi tehnici de lucru cu ei înșiși în plan psihologic, în timpul antrenamentelor și la competiții.

Spune mai departe! E ușor să faci bine, și pentru ceilalți, și pentru tine! Mulțumesc! 🌞